Mesin Tabung ATM Kanak

Mesin Tabung ATM Kanak

Mesin Tabung ATM Kanak



Sila lihat tentang produk di blog kami..!!!

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

|
|
V
V
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal kami.
#.....ataupun.....#
Secara manual, sila PM di Facebook dan Whatsapp/Wechat
>> FB Kedai Online My (Klik Disini)
>> whatsaap/Wechat ::: 019-2095404
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
|
|
|
V
V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::

pengunduran tentera Jepun dan kekalahan Mesin Tabung ATM Kanak teruk angkatan lautnya dalam
Pertempuran Midway. Jelaslah pemerintahan Jepun di Tanah Melayu
tidak akan kekal. Pada saat itu, saya berasa keputusan saya tidak belajar
bahasa Jepun adalah tepat. Suatu hari ketika saya sedang mandi, abang
saya, Mashahor berlari balik ke rumah dan menjerit kepada saya yang
sebutir bom besar telah digugurkan ke atas Hiroshima. Beliau mendengar
berita ini daripada seseorang yang menyimpan radio secara haram. Saya
pernah membaca Mesin Tabung ATM Kanak mengenai bom atom dalam beberapa majalah dan terus
merumuskan bahawa inilah bom yang digugurkan ke atas Hiroshima,
selepas itu Nagasaki.
Yang saya fikirkan adalah bagaimana Jepun akan menyerah kalah. Mereka
tidak berpeluang melaksanakan taktik padang jarak padang tekukur sewaktu
berundur dari Tanah Melayu walaupun mereka pernah membuat ugutan
itu. Namun yang saya lebih peduli adalah kami semua akan selamat. Saya
tidak tahu langsung kesan radiasi letupan nuklear pada masa itu. Begitu
juga orang lain. Malah Amerika Syarikat sendiri menganggap sesiapa
sahaja yang berada jauh Mesin Tabung ATM Kanak dari tempat kejadian, akan selamat. Kesan jangka
panjang bom atom hanya diketahui lama selepas itu apabila mereka yang
terdedah kepada ledakan di Hiroshima dan Nagasaki mula menderita
penyakit radiasi dan berbagai-bagai jenis barah. Kalaulah Amerika tahu
kesan kemusnahannya, adakah ia akan mengelak daripada menggunakan
senjata nuldear? Adakah senjata nuldear digunakan kerana musuh ialah
Jepun dan bukan Eropah? Pasukan Bersekutu melakukan pengeboman
besar-besaran ke atas bandar raya Jerman seperti Dresden dengan
kemusnahan yang cukup dahsyat. Saya fikir bangsa Eropah tidak akan
menggunakan bom atom Mesin Tabung ATM Kanak ke atas orang yang seketurunan dengan mereka.
Dua butir bom atom itu memaksa Jepun menyerah kalah. Panglima-
panglima tentera Jepun di medan perang yang tidak tahu kemusnahan
dahsyat bom atom itu tidak boleh menerima hakikat negara mereka
menyerah kalah. Mereka mahu terus berjuang. Ini memaksa Maharaja
Jepun menghantar Mesin Tabung ATM Kanak  Count Terauchi, salah seorang pegawai tinggi istana
untuk menyampaikan keputusan menyerah kalah itu kepada panglima-
panglima Jepun di Asia Tenggara. Di beberapa tempat, askar Jepun
membunuh diri beramai-ramai kerana tidak sanggup menanggung aib.
0 Komentar untuk "Mesin Tabung ATM Kanak"

 
Copyright © 2014 Beli Borong Malaysia - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info